Praca

Klauzula informacyjna RODO dla kandydatów o pracę

Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej – RODO) informujemy, że:

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Tectum Group Sp. z o.o., ul. Grunwaldzka 48, 05-820 Piastów.
2. We wszystkich sprawach związanych z ochroną danych osobowych prosimy o kontakt pod adresem mailowym: rodo@tectumgroup.pl.
3. Pani/Pana dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach Kodeksu pracy (art. 221 § 1) będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
4. Dane osobowe zawarte w przekazanych przez Panią/Pana dokumentach aplikacyjnych będą przetwarzane do czasu zakończenia procesu rekrutacji oraz przez okres 14 dni po zakończeniu procesu rekrutacji.
5. Posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie.
6. Przetwarzanie Pani/Pana danych nie będzie podlegało zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO.
7. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych).
8. Podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa a w pozostałym zakresie jest dobrowolne.

Dekarz /Blacharz
Młodszy specjalista ds. przygotowania i realizacji projektu budowlanego
Dekarz
Business Development Manager
Przedstawiciel handlowy

Tectum Group – dołącz do naszego zespoł!

Jako Tectum Group Sp. z o.o., będąca częścią belgijskiej grupy, poszukujemy dekarzy i blacharzy specjalizujących się w dachach płaskich, którzy dołączą do naszego zespołu w związku z dynamicznym rozwojem firmy. 

Zakres obowiązków:

  • zgrzewanie papy
  • zgrzewanie membrany PVC
  • obróbki blacharskie attyk i kominów

Oferujemy:

  • umowę o pracę
  • możliwość współpracy B2B min 2 osoby
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • wsparcie przełożonego
  • możliwość rozwoju
  • liczne szkolenia
  • liczne benefity (opiekę medyczną, ubezpieczenie NNW, ubezpieczenie grupowe, karty sportowe, imprezy integracyjne)

Oczekujemy:

  • doświadczenia zawodowego
  • samodzielności
  • sumienności
  • odpowiedzialności
  • komunikatywności

Zapraszamy do aplikowania i dołączenia do naszego zespołu!

Tectum Group – dołącz do naszego zespołu projektowego

Miejsce pracy: Wrocław

Zakres Obowiązków:

  • Współpraca z dostawcami, inwestorem oraz kierownikiem robót na etapie realizacji projektów
  • Przygotowanie projektu do realizacji, organizacja i optymalizacja dostaw materiałów
  • Comiesięczna inwentaryzacja materiałów prowadzona we współpracy z działem realizacji
  • Prowadzenie zestawień sprzętu
  • Kompletowanie wysłanych zamówień, WZ oraz FV w celu prowadzenia zestawienia kosztów projektów, współpraca z działem księgowości
  • Przygotowanie dokumentacji wprowadzenia na budowę, kontrola i ewidencjonowanie szkoleń BHP oraz badań lekarskich pracowników
  • Przygotowywanie dokumentacji wykonawczej i powykonawczej

Oczekiwania:

  • Wykształcenie techniczne; mile widziane wyższe (budownictwo/inżynieria środowiska)
  • Znajomość AutoCAD i MS Office
  • Chęć do nauki i dalszego rozwoju
  • Samodzielność, kreatywność oraz dobra organizacja pracy
  • Umiejętność czytania dokumentacji technicznej
  • Wiedza z branży izolacji wodochronnych będzie dodatkowym atutem

Oferujemy:

  •  Stabilne zatrudnienie (umowa o pracę)
  • Program wdrożeniowy
  • Wsparcie przełożonego
  • Możliwość rozwoju w ramach struktury firmy
  • Szkolenie z programu dedykowanego do obsługi inwestycji
  • Liczne benefity (m.in. opieka medyczna, karty sportowe, ubezpieczenie NNW

Dekarz

Z myślą o dalszym rozwoju, Tectum Group poszerza zespół dekarzy. Osoba zatrudniona na stanowisku dekarza odpowiada za wszystkie aspekty pracy na dachu.
Oznacza to udział w pracach prowadzonych na dużych obiektach: biurowych, mieszkaniowych, handlowych lub przemysłowych. Oferujemy stałe zatrudnienie w pełnym wymiarze godzin oraz atrakcyjne wynagrodzenie. Oferujemy również dodatkowe szkolenia i naukę w miejscu pracy.

Czego oczekujemy:

  • Kompetencji w zakresie wszystkich aspektów związanych z pracą dekarza. Osoby potrafiącej współpracować oraz wykazującej się inicjatywą. Bezwzględnego przestrzegania wszystkich obowiązujących wytycznych BHP.
  • Wysokiego standardu wykonania
  • Przywiązywania wagi do szczegółów
  • Elastycznego podejścia do pracy, miejsca jej wykonywania oraz godzin pracy.
  • Możliwości pracy na zewnątrz oraz na wysokościach
  • Umiejętności pracy z klientem

Dodatkowym atutem jest doświadczenie w następujących dziedzinach:

  • Dachy płaskie i spadowe
  • Renowacja dachów
  • Konserwacja i naprawa dachów
  • Systemy dachowe, takie jak dachy wielowarstwowe, dachy odwrócone, panele warstwowe…
  • Dachy metalowe
  • Papy termozgrzewalne Membrany jednowarstwowe takie jak EPDM, PCV i TPO

Business Development Manager

W związku z dynamicznym rozwojem naszej firmy poszukujemy osoby na stanowisko Business Development Managera z dobrą znajomością rynku inwestycji budowlanych (biurowych, handlowych, przemysłowych), która będzie rozwijać naszą sprzedaż w obrębie usług remontowych na terenie centralnej Polski. Stanowisko samodzielne nie związane z zarządzaniem zespołem.

Jeśli chcesz pracować w obszarze, który zapewnia stabilność zatrudnienia, a jednocześnie daje realne szanse na rozwój to zapraszamy! Rozejrzyj się – dookoła są dachy płaskie, to nasi potencjalni klienci:)

Miejsce pracy: Pruszków
Do Twoich obowiązków należeć będzie:

  • Monitorowanie i analizowanie rynku w branży budowlanej.
  • Zakres działalności cała Polska (fokus – pas centralny PL – Warszawa, Łódź, Poznań).
  • Aktywne poszukiwanie klientów w charakterze „hunter”.
  • Prowadzenie całego procesu sprzedaży (prospecting – lead generation – negocjacje – zawarcie umowy).
  • Realizowanie założeń budżetowych.
  • Prowadzenie negocjacji handlowych.
  • Koordynowanie procesu ofertowania.
  • Finalizowanie kontraktu zgodnie z procedurami wewnętrznymi.
  • Aktywny udział w budowaniu wizerunku firmy.
  • Budowanie długofalowych relacji z klientami.
  • Udział w wizjach lokalnych.

Nasze oczekiwania:

  • Doświadczenie w sprzedaży projektowej B2B.
  • Sprzedaż w charakterze „hunter”.
  • Bardzo dobra znajomość rynku branży logistycznej, retail, przemysłowej (FMCG, Automotive etc.).
  • Bardzo dobra znajomość rynku property i facility management.
  • Pewność siebie, wytrwałość, skuteczność w osiąganiu zamierzonych celów.
  • Pozytywne nastawienie.
  • Umiejętności negocjacyjne i handlowe.
  • Dynamizm z wysoką orientacją na wynik i konsekwencja w działaniu.
  • Umiejętność planowania oraz monitorowania realizacji celów.
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (B2-C1).
  • Biegła znajomość pakietu MS Office.
  • Prawo jazdy kat. B.

Kandydatom spełniającym oczekiwania oferujemy:

  • Umowę o pracę.
  • Roczny system bonusowy.
  • Jasno określoną politykę płacową.
  • Program wdrożeniowy (szkolenia produktowe, szkolenia praktyczne)
  • Wsparcie przełożonego i działu kalkulacji.
  • Samodzielność w działaniu i proponowaniu rozwiązań.
  • Samochód służbowy także do użytku prywatnego.
  • Kartę paliwową.
  • Szkolenia rozwijające wiedzę i umiejętności.
  • Narzędzia do pracy (laptop, telefon) także do użytku prywatnego.
  • Benefity – dofinansowanie do zajęć sportowych, opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie, dodatkowe ubezpieczenie NNW.
  • Bardzo dobrą atmosferę pracy.
  •  

Przedstawiciel handlowy

Miejsce pracy: Gdańsk
Do Twoich obowiązków należeć będzie:

  • Aktywne poszukiwanie nowych zleceń
  • Monitorowanie i analizowanie lokalnego rynku w branży budowlanej
  • Realizowanie założeń budżetowych
  • Prowadzenie negocjacji handlowych
  • Prowadzenie procesu ofertowania i zawarcia kontraktu zgodnie z procedurami wewnętrznymi
  • Aktywny udział w budowaniu wizerunku firmy
  • Budowanie długofalowych relacji z klientami
  • Udział w wizjach lokalnych

Nasze oczekiwania:

  • Znajomość rynku nieruchomości i inwestycji budowlanych w podległym rejonie
  • Pewność siebie, wytrwałość, skuteczność w osiąganiu zamierzonych celów
  • Pozytywne nastawienie
  • Umiejętności negocjacyjne i handlowe
  • Dynamizm z wysoką orientacją na wynik i konsekwencja w działaniu
  • Umiejętność planowania oraz monitorowania realizacji celów
  • Biegła znajomość obsługi MS Office
  • Prawo jazdy kat B

Mile widziane

  • Doświadczenie w branży Property lub Facility Management
  • Doświadczenie w sprzedaży usług budowlanych
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego


Kandydatom spełniającym oczekiwania oferujemy:

  • Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • Wspierającą kulturę organizacyjną
  • Program wdrożeniowy
  • Samodzielność działania
  • Niezbędne narzędzia pracy (samochód, laptop, telefon-również do użytku prywatnego)
  • Opiekę medyczną
  • Kartę Multisport
  • Ubezpieczenie grupowe na życie

Chcesz być częścią naszego zespołu? Wyślij email na praca@tectumgroup.pl, zadzwoń pod numer +48 451 051 629 lub wypełnij poniższy formularz zgłoszeniowy.

    „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych w związku z kontaktem poprzez formularz zgłoszeniowy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do przetworzenia zapytania. Zostałem poinformowany że przysługuje mi prawo dostępu do swoich danych, możliwości ich poprawiania, żądania zaprzestania ich przetwarzania. Administratorem danych osobowych jest firma Tectum Group Sp. z o.o. z siedzibą w Piastowie przy ul. Grunwaldzkiej 48, 05-820 Piastów.”